Hop til indhold

Weee - Så er der endelig plads til os!!


Gæst Miss_menelli
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Har ikke nogen egentlig pointe, eller noget andet fornuftigt med dette indlæg.

Er bare så jublendes lykkelig, at det bare MÅ ud :mrgreen:

 

Efter at have ventet siden Marts, er der endelig plads til os, på et af DCH's Mix hold!

Vi starter til Oktober, og jeg glæder mig som et lille barn - Endelig et fast sted at få hjælp og nye udfordringer!

 

Og sørme om træneren ikke tog sig en halv time i telefonen, til bare at høre til hvad Bamse og mig er for nogle, og hvad hun skal planlægge til de første par træninger.

 

Herudover vil hun bruge tid på at mødes med os på tomands hånd (og fire poter), for at Bamse kan se omgivelserne uden en masse hunde, og hun kan se ham lidt an inden vi starter træningen. :5up:

 

Selve træningen bliver en blanding af alm. lydighed (klikker træning) og så specifikt rettet mod de enkelte hundes problemer, så vi kan blive klar til at komme på alm. lydighedshold, eller agility hold senere!

 

Tror det bliver godt - Kunne det ikke godt lyde som lige præcis det vi har brug for, når nu vi står med en egetkøns agressiv hanhund?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...