Maria84 Besvaret September 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 17, 2009 Jeg ved ikke om jeg savner.... men jeg er sindssygt bekymret! Virkelig grænsende til sygeligt.... Så ferie uden hund er ikke en mulighed (hvorfor skulle man også?) Har aldrig været væk fra de hunde jeg har nu mere end 3 dage og jeg hader det! Det har været, når jobbet krævede det, og de har bare været hjemme sammen med Simon, men alligevel Én gang er de blevet passet fra fredag aften til søndag aften (hos en af mine hvalpekøbere, der også er en af mine bedste veninder).... Det gør jeg ikke igen! Så mine hunde tilbringer meget tid i bilen, så de kan være med - de ville sikkert hellere passes, men sådan bliver det ikke! Blev de ikke passet ordentligt? Jeg kunne heller ikke tage på ferie uden hund. Så længe kan jeg bare ikke undvære ham. Mange i min familie har tilbudt at passe Anton, hvis vi skal noget i længere tid. Jeg ved de vil være rigtig gode ved ham, men jeg har det lidt som mange forældre nok har det = der er ingen der kan tage sig så godt af Anton som mig og min kæreste Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret September 17, 2009 Rapporter Share Besvaret September 17, 2009 Blev de ikke passet ordentligt? Jeg kunne heller ikke tage på ferie uden hund. Så længe kan jeg bare ikke undvære ham. Mange i min familie har tilbudt at passe Anton, hvis vi skal noget i længere tid. Jeg ved de vil være rigtig gode ved ham, men jeg har det lidt som mange forældre nok har det = der er ingen der kan tage sig så godt af Anton som mig og min kæreste Jo, de havde da haft det perfekt - bare mig, der er pylret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret September 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 17, 2009 Jo, de havde da haft det perfekt - bare mig, der er pylret Det kender jeg godt :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts