Gæst Skou Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 min bella fik sig skåret på den ene trædepote i fredag, men heldigvis ikke så det blødte. det er renset og det har fået det der pudder fra dyrelægen. hvor længe skal hun holde poten i ro ? mener dyrelægen sagde 4 dage. Overvejer nemlig om hun ikke snart skulle have en tur i skoven igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret September 16, 2009 Rapporter Share Besvaret September 16, 2009 Det kommer an på, om hun har ondt. Så længe hun halter skal hun ikke gå for meget på den. Du kan jo skylle og pudre poten når I kommer hjem. Og du skal selvfølgelig nok ikke ligefrem kaste bold til hende på en grussti. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Skou Besvaret September 16, 2009 Rapporter Share Besvaret September 16, 2009 Hej, hun har ikke haltet siden det blev ordnet i fredags. Vi var lige ude på en gåtur nu og det gik meget fint. jeg startede med at hun havde en strømpe på men den forsvandt hurtig. Har også købt sko til hende, men det synes jeg er noget værre skrammel. Det altså svært at holde en golden i ro der er vant til nogle daglige spændende gåture, plus der lige er kommet en lille ny til så hun skal da ikke føle at det er derfor at hun ikke kommer på sine gåture. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret September 16, 2009 Rapporter Share Besvaret September 16, 2009 Skou skrev: Hej, hun har ikke haltet siden det blev ordnet i fredags. Vi var lige ude på en gåtur nu og det gik meget fint. jeg startede med at hun havde en strømpe på men den forsvandt hurtig. Har også købt sko til hende, men det synes jeg er noget værre skrammel. Det altså svært at holde en golden i ro der er vant til nogle daglige spændende gåture, plus der lige er kommet en lille ny til så hun skal da ikke føle at det er derfor at hun ikke kommer på sine gåture. JA!! Det er næsten umuligt at holde en ung golden i ro hvis den da ikke er nærmest bevidstløs af en eller anden sygdom. Jeg tror altså osse, at poten er fin nok igen. Der har jo ikke været nogen dyb flænge, der kan springe op, vel? ---Hvis hun begynder at halte, så kan I jo bare skrue ned for tempoet igen.. Jeg har heller ikke rigtig fundet noget der kan blive hængende på Silkes poter, hvis vi har brug for det.. Der findes vistnok en elastisk forbinding, --som man også bruger til hesteben.. DEN skulle kunne blive hængende, --hvis I skulle få brug for det en anden gang.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts