Freudika Besvaret September 18, 2009 Rapporter Share Besvaret September 18, 2009 Det gør det også.... har du en for stor hund stiller du den på bordet så den næsten rør ved dine patter, så tør dommeren ikke gå i gang med målepinden i fald han skulle komme til at røre ved dem. -og hvis han er en gammel gris der vil røre alligevel så skriger du op om seksuel chikane Det kommer til at se rigitg fjollet ud, når jeg stiller mig sådan i forhold til min 4-kilos bims ;D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret September 18, 2009 Rapporter Share Besvaret September 18, 2009 Det kommer til at se rigitg fjollet ud, når jeg stiller mig sådan i forhold til min 4-kilos bims ;D så er det du viser patter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret September 18, 2009 Rapporter Share Besvaret September 18, 2009 fårk ... her gik jeg og troede at handlertricks handlede om kavalergang og om at slå smut med øjnene ... Nej, nej og atter nej !!! Jeg vil IKKE se min gemal gi´ den i Tom Jones stil i ringen med opknappet skjorte og mega guldkorshalskæde. Det er fuldstændig total udelukket (selvom det muligvis kunne være lidt sjovt ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret September 18, 2009 Rapporter Share Besvaret September 18, 2009 Nej, nej og atter nej !!! Jeg vil IKKE se min gemal gi´ den i Tom Jones stil i ringen med opknappet skjorte og mega guldkorshalskæde. Det er fuldstændig total udelukket (selvom det muligvis kunne være lidt sjovt ) Så hellere lade ham lave "en vildmand", hvis det er en kvindelig dommer. Dét kan KUN give medlidenhedsbonus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret September 18, 2009 Rapporter Share Besvaret September 18, 2009 Så hellere lade ham lave "en vildmand", hvis det er en kvindelig dommer.Dét kan KUN give medlidenhedsbonus Egentlig kunne vi sende ham i ringen og lave hvilken som helst stunt man kunne optænke. Han er kry, når han er her hjemme og lover kys, honninghjerter og vin til ringpersonalet og hvad har vi, men hvad bliver det til ? Ingenting, når det kommer til stykket . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret September 18, 2009 Rapporter Share Besvaret September 18, 2009 Nej, nej og atter nej !!! Jeg vil IKKE se min gemal gi´ den i Tom Jones stil i ringen med opknappet skjorte og mega guldkorshalskæde. Det er fuldstændig total udelukket (selvom det muligvis kunne være lidt sjovt ) Sippe! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret September 19, 2009 Rapporter Share Besvaret September 19, 2009 Sippe! Ja ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts