Gæst Lusen Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Fik lige lavet et album af Prinsessen.. her er et enkelt et af Jeps... jeg er stolt af hende.. og de andre :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Wilmamor Besvaret September 21, 2009 Rapporter Share Besvaret September 21, 2009 Hvor er hun dog smuk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret September 21, 2009 Rapporter Share Besvaret September 21, 2009 Ja, hold op et godt billede af en meget smuk Prinsesse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nina-c Besvaret September 21, 2009 Rapporter Share Besvaret September 21, 2009 Smuk hund super billed Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret September 21, 2009 Rapporter Share Besvaret September 21, 2009 Hvor er hun smuk Jeg elsker collier Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret September 21, 2009 Rapporter Share Besvaret September 21, 2009 1000 tak hun er lidt uplejet lige nu, men utrolig nok har hun aldrig haft en filter eller andet til trods for at jeg ikke er den bedste til at børste hende... ups :stupid::pift: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 21, 2009 Rapporter Share Besvaret September 21, 2009 Flot billede En lille prinsesse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Broholmer Bertha Besvaret September 21, 2009 Rapporter Share Besvaret September 21, 2009 Hun er da utrolig smuk! En rigtig prinsesse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 21, 2009 Rapporter Share Besvaret September 21, 2009 Dejligt billed. Selvfølgelig er du stolt af hende :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret September 21, 2009 Rapporter Share Besvaret September 21, 2009 Wauw, hvor er hun bare smuk! Jeg har også selv en collie, dog en han. Han ligner hende ret meget, faktisk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret September 21, 2009 Rapporter Share Besvaret September 21, 2009 Wauw, hvor er hun bare smuk! Jeg har også selv en collie, dog en han. Han ligner hende ret meget, faktisk :blink: Jeg har lige været inde og lure ham... de minder rigtig meget om hinanden.. hvor er han fra ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret September 21, 2009 Rapporter Share Besvaret September 21, 2009 :blink: Jeg har lige været inde og lure ham... de minder rigtig meget om hinanden.. hvor er han fra ? Vi har så ikke papirer på ham Hans far er der papirer på. Men jeg kan ikke huske hvor han er fra. Moren er der ingenting på. Jeg synes at din collie er rigtig smuk fordi hun, ligesom min egen, ligner ret meget de amerikanske collier Ikke så "strittende" pels, og lang snude Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret September 21, 2009 Rapporter Share Besvaret September 21, 2009 Han er bestemt også meget smuk, han virker elegant og fin i det trods han er en dreng. :5up: Min er fra Bellami-Cherri kennel i Frederikshavn. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret September 22, 2009 Rapporter Share Besvaret September 22, 2009 Han er bestemt også meget smuk, han virker elegant og fin i det trods han er en dreng. :5up:Min er fra Bellami-Cherri kennel i Frederikshavn. :5up: Han er ret slank i forhold til andre hancollier vi møder, det hænger nok også sammen med, at hans appetit ikke er så stor. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts