Freudika Besvaret Marts 4, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2008 Så var der et af en nybadet Tulle ... godt pakket ind og klar til at komme på bordet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Marts 4, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2008 Her er mit bidrag til denne kategori: KENCY! Hun kan godt lide vand. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Perlen88 Besvaret Marts 4, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2008 Jah, hvor er de dejlige... Allesammen. Mille er da slet ikke til at stå for.. Jeg... har problemer... Ramses er det ikke så svært med. For det må jo blive et billede fra dengang han gik i hundesvømmehal..: (--øh, var det HUNDEN, der skulle være våd.. :? ) ...Men Silke...... Jeg har SÅ mange badebilleder med hende... Fordelt over 5-6 år... DET tager lidt tid at gå dem igennem.. De ligger jo puttet ind imellem alt muligt andet.. Nå, men det skal jo bare være inden d. 20. Jeg er nu også helt vild med Ramses - han er bare dejlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Perlen88 Besvaret Marts 4, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2008 dejlige billeder af søde hunde. det bliver igen igen svært. Ja, hvem skal man næsten stemme på? Kan man kun stemme på en? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret Marts 4, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2008 Kahlúa Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Marts 5, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2008 Ih!! Havde lige håbet det ville blive en nem månede! Men neeej nej - pludselig hiiiver folk det ene gode billede frem efter det andet.. !! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Marts 5, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2008 Ih!! Havde lige håbet det ville blive en nem månede! Men neeej nej - pludselig hiiiver folk det ene gode billede frem efter det andet.. !! Ja, intet er nemt. Overvejer om jeg også skal smide et af Groa. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lbs84 Besvaret Marts 5, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2008 Kaos der ligger her og slapper rigtig godt af på sofaen skal da være marts-hund med det her vejr.. Det er jo ikke til andet end at ligge på sofaen.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tinka Besvaret Marts 6, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2008 Kaos der ligger her og slapper rigtig godt af på sofaen skal da være marts-hund med det her vejr.. Det er jo ikke til andet end at ligge på sofaen.. Sorry, fik lige billedet til at fungere, for det kunne altså ikke vises her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret Marts 6, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2008 Kaos der ligger her og slapper rigtig godt af på sofaen skal da være marts-hund med det her vejr.. Det er jo ikke til andet end at ligge på sofaen.. Sorry, fik lige billedet til at fungere, for det kunne altså ikke vises her Øhø... Marts eller ej... Han skal være VÅD... :? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Marts 13, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2008 Det kan da ikke være rigtigt, at der ikke er flere med våde hunde, der gerne vil være med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret Marts 14, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2008 Silke skal nok komme med....... Jeg kan bare ikke bestemme mig for hvilket billede... Måske tager jeg et nyt... :? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Marts 14, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2008 Silke skal nok komme med....... Jeg kan bare ikke bestemme mig for hvilket billede... Måske tager jeg et nyt... :? Det kender jeg godt det problem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret Marts 15, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2008 nåmme... Så har Silke været i bad, så hun er blevet påskefin... Trallala... Om det nu var fordi radioen spillede højt og jeg gik hen for at tage billedet på apparatet, så..... ja... Her kommer det : (Synd, der ikke et lyd på.. ) Silke synger i brusebadet....: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
mariesvita Besvaret Marts 15, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2008 Jeg tror Silke synger "gå glad i bad tralalalala" Hvor ser hun sød ud - og fin positur hun har indtaget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret Marts 15, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2008 nåmme... Så har Silke været i bad, så hun er blevet påskefin... Trallala... Om det nu var fordi radioen spillede højt og jeg gik hen for at tage billedet på apparatet, så..... ja... Her kommer det : (Synd, der ikke et lyd på.. ) Silke synger i brusebadet....: Ærgerligt, at billedet ikke er større... Man kan slet ikke se, at bruseren plasker ned... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Marts 17, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2008 Groa leger strandfoged Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Humankind Besvaret Marts 18, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2008 Jenna Player ...må dog sige at det er svært at hamle op med den syngende golden i brusebad! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret Marts 18, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2008 Hvad gør man når man nu pludselig har 3 favoritter? Opretter 2 profiler mere? 8) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts