Jane Skrevet Marts 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Marts 1, 2008 Pudsige bemærkninger. Hørt på landets dyrekliniker. 1. "Dyrelægen har været hjemme til vores hund, men det er den kommet sig over". 2. "Jeg fodre min diegivende tæve med Eukanuba lager bred junior" 3. Stolt schæfer ejer: "Ja for vi er glade for at den ikke har hoftedysenteri" 4. Bekymret klient: "Min hund er begyndt at tisse indvendig" 5. Klient: "Den har sådan en opspulet bug" 6. Klient: "og hunden er glubende sulten" ( Er der mon lyd på?) 7. "Sig mig lige hvad er det for noget spagetti eller pasta man kan give mod orm?" 8. Klient: " Min gamle hund har hoftedynasti" 9. "Nogle hunde er mere DISPONIBLE end andre" 10 " Min hund er så tyk at den ikke kan slikke sig selv bagi - så det har jeg altid måtte gøre for den" 11. Klient.: "Har i det der nyresvækket mad?" 12. "Vi har ingen lopper, for jeg pulveriserde hunden igår....Ledsager: - Og jeg pulvede også min" 13. "Jeg vil gerne have en af de der disketter i min hund" 14. Klient: " Jeg vil gerne have min hund destilleret" 15. Klient "Jeg vil gerne have min hund ørevaccineret......Dyrelægen øh jo...." 16. Klent: " Har i det der loppemiddel ONLINE?" 17. "Min hund mister hele tiden overbalancen" 18. Klient: " Jeg skal have noget af det foder der forebygger tandsten i urinvejene" 19. Klient: " Min hund skal have fjernet kantsten" 20. Under aflivning HULK HULK HULK..... og dagen efter ved betaling " er den stadig død?" 21. "Hunden har skam fastet siden i går, der har kun stået vand... og så noget hundeknas, vi har jo 4 andre der skal have noget" Det er sundt med et lille grin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Marts 1, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2008 Hi hi hi - elsker den med at slikke den bagi Jeg vil også gerne have min destilleret, men den skal lige havde fjernet kantsten først Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Marts 1, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2008 Altså jeg synes at der burde følge en pakke Kleenex med til sådan en tråd! Guuud, hvor må det være svært at holde masken Ved nr. 10 havde jeg i hvert fald måttet give op, hvis det var mig der havde hørt det... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Marts 1, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2008 Hahaha, hvor må det være svært at holde masken som dyrlæge. Jeg gad godt vide hvordan man destillerer en hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Amber Besvaret Marts 1, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2008 Dejligt med sådanne indlæg... Jeg er glad for min hund ikke er for tyk.. Nr. 10 krævede ½ køkkenrulle....omtrent. Bliv endelig ved.. Amber Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Marts 2, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2008 Ej, hvor er det bare skægt. Jeg kunne næsten ikke læse de sidste, pga. vand i øjnene. Håber du samler flere sjove bemærkninger og deler med os. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Marts 2, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2008 Hold op hvor er der bare nogle gode nogen med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mollie-vuffer Besvaret Marts 3, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2008 hehehe.. hvor er de gode.. Nr. 10, hahah og jeg vil slet ikke vide hvad person i nr. 13 pulvede.. hahaha.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts