Lykkeliv Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Månedens udfordring konceptet går ud på at lære sin hund et nyt trick for hver måned i året. For hvert nyt trick opretter jeg en ny tråd i starten af måneden, og så er det bare at komme i gang. Jeg er meget åben overfor forslag, så bare kom med dem Tråden her kan bruges til småsnak, erfaringsudveksling og hvad vi nu ellers har lyst til og når man er kommet så langt at man har lyst til at vise sit trick frem, uploader man et billede/video. Træningsudfordringen for oktober måned er at kravle baglæns. Jeg glæder mig til at se en masse fantastiske fotos/videoer i løbet af den næste måneds tid! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Oktober 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2009 Held og lykke til alle, jeg springer over, men glæder mig til at se videos af kravlende hunde :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Oktober 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2009 Årgh! Må så meget få Bitten på video - har nææææsten fået pillet ninja-poten af igen.. næsten. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Oktober 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2009 Jeg tager udfordringen op :5up: har næsten lært hende at rydde op så at kravle baglæns skulle være let som en leg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2009 Jeg tager udfordringen op, men jeg lover ikke noget :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Oktober 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2009 Den ér også i den svære ende, jeg lægger hårdt ud - I know nok et udtryk for at jeg har høje tanker om Jer :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Oktober 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2009 Fy føj da, du ligger hårdt ud! Hmmm... For os bliver det vist to udfordringer i 1 - hun skal først lige lære at kravle nemlig... Men vi tager udfordringen op - selvom vi ikke lover noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Oktober 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2009 Træningsudfordringen for december måned er at kravle baglæns. men hvad er oktobers udfordring? :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Oktober 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2009 Fy føj da, du ligger hårdt ud! Hmmm... For os bliver det vist to udfordringer i 1 - hun skal først lige lære at kravle nemlig... Men vi tager udfordringen op - selvom vi ikke lover noget Hun behøver ikke kravle før hun kravler baglæns hvis du shaper det. Umiddelbart behøver der ikke være sammenhæng! Er just begyndt at træne det med Asta, og hun kan altså kun baglæns! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Oktober 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2009 men hvad er oktobers udfordring? :lol: Tak, er rettet nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2009 ...min hvalp må ikke kravle. Nåmn, vi øver bare en anden ting så, og så kommer vi hårdt igen til næste udfordring! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Oktober 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2009 ...min hvalp må ikke kravle. Nåmn, vi øver bare en anden ting så, og så kommer vi hårdt igen til næste udfordring! Jamen det er særlige omstændigheder det der Så siger vi at bakke stående også er tilladt! Hvis man har en god undskyldning altså Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Oktober 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2009 Hmm... Det kunne være meget morsomt - Selvom det er lidt over det niveau af tricks vi har indlært indtil nu Men nogle gode råd til indlæring kunne være rigtig fedt, da vi er lidt på bar bund, med hvordan vi griber det an Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Oktober 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2009 Jamen det er særlige omstændigheder det der Så siger vi at bakke stående også er tilladt! Hvis man har en god undskyldning altså hårh! må jeg gøre det istedet? for det kan Karla allerede neeeej, jeg skal nok opføre mig pænt :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2009 Jamen det er særlige omstændigheder det der Så siger vi at bakke stående også er tilladt! Hvis man har en god undskyldning altså :klap::klap2::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Oktober 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2009 Jeg lærte Bitten at bukke - og så kommer et kravlende bak åbenbart også ret naturligt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Oktober 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2009 Indledende tips til indlæring: Shaping: Animer hund til dæk og vent på at den laver den mindste bagudrettede bevægelse. Ros/klik og beløn. Sammensæt øvelsen ved at kræve mere og mere indtil I har en kravlen. Husk at sætte realistiske kriterier og ikke gå for hurtigt frem. Tilrettelæggelse af miljø: Placer hund i dæk position i smal passage - kan nemt laves af kasser eller lign. Pres den let ved at bevæge dig frem imod den, klik/ros og beløn ved bagudrettet bevægelse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2009 ...min hvalp må ikke kravle. Nåmn, vi øver bare en anden ting så, og så kommer vi hårdt igen til næste udfordring! Hvorfor ikke det? Er det noget jeg skal være opmærksom på med Luna? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Oktober 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2009 Jeg lærte Bitten at bukke - og så kommer et kravlende bak åbenbart også ret naturligt... super - i så fald burde dte kunne lade sig gøre - buk er Karlas favórit-ting at tilbyde når hun er i tvivl om hvad der forventes af hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Oktober 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2009 hårh! må jeg gøre det istedet? for det kan Karla allerede neeeej, jeg skal nok opføre mig pænt :blink: Du ville have en udfordring!!! Nu har du fået en, og så vil du SNYDE?? :evil: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Oktober 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2009 Du ville have en udfordring!!! Nu har du fået en, og så vil du SNYDE?? :evil: Jeps, Karla og jeg kravler gerne UNDER hvor gærdet er højest Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Oktober 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2009 super - i så fald burde dte kunne lade sig gøre - buk er Karlas favórit-ting at tilbyde når hun er i tvivl om hvad der forventes af hende Samme med Bitten Men jeg semi-shapede en løftet pote samme dag.. Og nu har jeg en hund som bakker, bukkende.. med en pote i vejret...... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Oktober 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2009 Samme med Bitten Men jeg semi-shapede en løftet pote samme dag.. Og nu har jeg en hund som bakker, bukkende.. med en pote i vejret...... hahaha fedt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Oktober 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2009 Så ved vi hvad vi skal klikke de næste blæsende efterårsaftener Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Oktober 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2009 Samme med Bitten Men jeg semi-shapede en løftet pote samme dag.. Og nu har jeg en hund som bakker, bukkende.. med en pote i vejret...... Dét skal man passe på med Begyndte at træne kravle baglæns for et par uger siden (ja, jeg snyder) samtidigt med at jeg shapede rulle. Nu bakker Stabyen rundt i en halvbue og smider den ene forpote under sig som for at rulle. Ind imellem kan man bare kigge på sin hund og tænke: HVORDAN skete dét lige? Behøver jeg at sige at vi nu er nødt til at starte forfra med kravle baglæns - evt. med lidt tilrettelæggelse af miljø Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts