Gæst freya3010 Besvaret Oktober 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2009 Freya har ikke fundet ud af bakkeøvelsens ædle kunst-art... Istedet for kan hun nu kravle forlens og rulle:lol::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2009 På trods af, at Tyson er virkelig god til både at bakke stående og kravle forlæns, tog det ham noget tid at forstå, at man også kan kravle baglæns. Vi har dog også kun fået trænet det i korte sessioner et par gange om ugen, da vi er i gang med at træne nyt dogdancingprogram. Men nu er han da begyndt at forstå det og lave nogle baglæns kravlebevægelser, selvom han stadig skal lokkes meget med hånden, som det fremgår af videoen. :5up: (Til sidst på videoen er han bakket ind under bordet, og det bryder han sig åbenbart ikke om, det er derfor, han ikke vil bakke længere ). [media]http://www.youtube.com/watch?v=YSvVBHCeWJY[/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2009 På trods af, at Tyson er virkelig god til både at bakke stående og kravle forlæns, tog det ham noget tid at forstå, at man også kan kravle baglæns. Vi har dog også kun fået trænet det i korte sessioner et par gange om ugen, da vi er i gang med at træne nyt dogdancingprogram. Men nu er han da begyndt at forstå det og lave nogle baglæns kravlebevægelser, selvom han stadig skal lokkes meget med hånden, som det fremgår af videoen. :5up: (Til sidst på videoen er han bakket ind under bordet, og det bryder han sig åbenbart ikke om, det er derfor, han ikke vil bakke længere ). [media]http://www.youtube.com/watch?v=YSvVBHCeWJY[/media] Hold da op hvor er I bare gode :klap: :klap: :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2009 Vi har selvsagt ikke nået at træne noget som helst, så vi må nok erkende at vi ikke bestod denne måneds udfordring... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Oktober 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2009 Jeg tror også vi må give op Hun kan godt bakke når hun står op, men har været meget svært at forstå at kravle baglæns nå men pyt :blink: vi kommer igen i næste udfordring Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2009 Jeg og Luna har for sjov lige øvet lidt "bakke", altså stående, og hun bakkede 2 skridt, og har vist næsten forstået hvad det går ud på. Så lidt har vi deltaget i månedens udfordring, men vinder bliver vi nok ikke :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2009 He he, jeg kan ikke nære mig for lige at vise Tysons stående "bakke". [media]http://www.youtube.com/watch?v=RGdRZhUd0JU[/media] 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2009 He he, jeg kan ikke nære mig for lige at vise Tysons stående "bakke". [media]http://www.youtube.com/watch?v=RGdRZhUd0JU[/media] Det kan jeg da godt forstå, der er da godt nok fuld fart på hans "bakkeri" Hvor er han bare dygtig, og jeg kan især godt lide hans indledende baglæns hop før han bakker :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Oktober 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2009 Asta bakker... Vi er ikke kommet helt af med "epilepsi-anfaldet" som Tweesa så fint kaldte det. Et trick der kom sig af, at jeg (idiot) forsøgte at shape bakke og rulle for tæt på hinanden... Men det føjer bare til charmen :hjerte: [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Oktober 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2009 Er der nogen der har ønsker til November måneds udfordring? Har selv et par forslag, men jeg er ikke tilhænger af diktatur, så I skal bestemt også have budet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret November 1, 2009 Rapporter Share Besvaret November 1, 2009 Her er Kiki Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret November 1, 2009 Rapporter Share Besvaret November 1, 2009 hmm kan man ikke ligge mp4 filer ind??? i kan ikke se min video vel??:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret November 1, 2009 Rapporter Share Besvaret November 1, 2009 (rettet) Nå lagde den bare på youtube og så får i et link dertil.... men fik vidst ikke holdt telefonen helt korrekt men i kan lige vende hovedet på skrå og nyde filmen heeh [media] [/media] Redigeret November 1, 2009 af Linda glemte at indsætte linket Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 1, 2009 Rapporter Share Besvaret November 1, 2009 Asta bakker... Vi er ikke kommet helt af med "epilepsi-anfaldet" som Tweesa så fint kaldte det. Et trick der kom sig af, at jeg (idiot) forsøgte at shape bakke og rulle for tæt på hinanden... Men det føjer bare til charmen :hjerte:[media] [/media] Hvor er hun dygtig. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 1, 2009 Rapporter Share Besvaret November 1, 2009 Nå lagde den bare på youtube og så får i et link dertil.... men fik vidst ikke holdt telefonen helt korrekt men i kan lige vende hovedet på skrå og nyde filmen heeh [media] [/media] Dygtig Kiki. :5up: Men vil du ikke bruge en anden kommando end "bakke"? Det ser ud som om, at hun bliver lidt forvirret over, at bakke stående og bakke kravlende hedder det samme. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret November 1, 2009 Rapporter Share Besvaret November 1, 2009 Dygtig Kiki. :5up: Men vil du ikke bruge en anden kommando end "bakke"? Det ser ud som om, at hun bliver lidt forvirret over, at bakke stående og bakke kravlende hedder det samme. Jo helt sikkert, kan også godt se det ikke fungere med den kommando Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret November 2, 2009 Rapporter Share Besvaret November 2, 2009 Er der nogen der har ønsker til November måneds udfordring? Har selv et par forslag, men jeg er ikke tilhænger af diktatur, så I skal bestemt også have budet Jeg vil da gerne have en november udfordring... godt nok bestod vi ikke den fra oktober.. men jeg fik da lært Freya at kravle forlæns og rulle istedet... så lidt fik hun da lært i denne måned:5up:.. Men jeg er frisk:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts