sonja77 Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Den 8. november er der Nordisk Mesterskab i dogdancing i Herning (i forbindelse med en DKK udstilling vist nok?). Jeg tager over for at heppe på det danske landshold sammen med min agilitytræner, som også dogdancer, og måske også et par stykker til af dem, der plejer at komme til konkurrencerne. Hvis der er nogle af jer jyder, der har lyst til at komme og se det, må I lige sige til, så vi kan hilse på hinanden derovre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Oktober 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2009 Den 8. november er der Nordisk Mesterskab i dogdancing i Herning (i forbindelse med en DKK udstilling vist nok?). Jeg tager over for at heppe på det danske landshold sammen med min agilitytræner, som også dogdancer, og måske også et par stykker til af dem, der plejer at komme til konkurrencerne. Hvis der er nogle af jer jyder, der har lyst til at komme og se det, må I lige sige til, så vi kan hilse på hinanden derovre. Weee! Jeg kommer - skal jo udstille Billen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2009 Weee! Jeg kommer - skal jo udstille Billen! Så må du lige kigge forbi de dansende hunde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Oktober 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2009 Skal måske med min søster over, så må jeg over og heppe! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Oktober 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2009 Kommer også skal udstille Koda fyren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2009 Kommer også skal udstille Koda fyren Der er almindelig dogdancingkonkurrence den 7/11 - måske skulle du stille op? :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Oktober 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2009 Der er almindelig dogdancingkonkurrence den 7/11 - måske skulle du stille op? :blink: Puhaaa hhe tror lige vi skal bruge vinteren over på at træne program :blink: så vi klar til sommerens prøver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Oktober 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2009 Den 8. november er der Nordisk Mesterskab i dogdancing i Herning (i forbindelse med en DKK udstilling vist nok?). Jeg tager over for at heppe på det danske landshold sammen med min agilitytræner, som også dogdancer, og måske også et par stykker til af dem, der plejer at komme til konkurrencerne. Hvis der er nogle af jer jyder, der har lyst til at komme og se det, må I lige sige til, så vi kan hilse på hinanden derovre. så ses vi måske. Jeg skal der over sammen med Karumski, men ved ikke hvilken dag der passer hende bedst. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 14, 2009 så ses vi måske. Jeg skal der over sammen med Karumski, men ved ikke hvilken dag der passer hende bedst. Tager du Groa med? Jeg kunne godt tænke mig at møde hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Oktober 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 14, 2009 Tager du Groa med? Jeg kunne godt tænke mig at møde hende. Ved endnu ikke om jeg tage hende med, det kommer an på om hun er stadig er i den gode periode. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret Oktober 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 14, 2009 Jeg kommer til Herning den 8.11. Victor skal udstilles den dag, så måske vi ses. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Oktober 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 14, 2009 Vi er i Herning både d.7 og 8 - Svesken skal jo udstilles Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Oktober 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 15, 2009 Altså søndag kommer jeg, hvis ikke der kommer noget voldsomt i vejen. Og kunne da godt finde på at tilmelde mysla som gæstehund:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 15, 2009 Altså søndag kommer jeg, hvis ikke der kommer noget voldsomt i vejen. Og kunne da godt finde på at tilmelde mysla som gæstehund:) Jahhh, så skal jeg møde Mysla. Hun skal jo også lure nogle tricks af alle de dygtige landsholdshunde. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Oktober 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 15, 2009 ÆV Jeg har fødselsdag, og synes ikke jeg gider at ligger og ræse mellem Århus og Herning den dag Ærgeligt, ville gerne have set det! Men tror da jeg kigger forbi d. 7. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Oktober 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2009 Jahhh, så skal jeg møde Mysla. Hun skal jo også lure nogle tricks af alle de dygtige landsholdshunde. :blink: nemlig, det er da også for din skyld at hun skal med:cool: Og så for et se dans selvfølgelig., når, ja og holde mig med selvskab frem og tilbage:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2009 nemlig, det er da også for din skyld at hun skal med:cool: Og så for et se dans selvfølgelig., når, ja og holde mig med selvskab frem og tilbage:blink: Årh, jeg håber, at jeg får masser af tid til at nusse hende. Jeg har meldt mig som hjælper, så jeg skal sikkert være indsender, pointberegner e.l. noget af tiden. Men jeg VIL have tid til at snakke med Myslaen. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Oktober 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2009 Årh, jeg håber, at jeg får masser af tid til at nusse hende. Jeg har meldt mig som hjælper, så jeg skal sikkert være indsender, pointberegner e.l. noget af tiden. Men jeg VIL have tid til at snakke med Myslaen. :hjerte: Det bliver myslaen glad for og mon ikke du får tid, jeg regner da med at hænge ud pænt længe ovre ved dogdancing. Det må være lærerigt at hjælpe, god ide:5up: Og så håber jeg hun møder nogle andre islændere, vil gerne samligne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2009 Det bliver myslaen glad for og mon ikke du får tid, jeg regner da med at hænge ud pænt længe ovre ved dogdancing. Det må være lærerigt at hjælpe, god ide:5up: Jo, jeg tror da også, at jeg får tid. Jeg været hjælper (indsender og D) til de sidste par konkurrencer, jeg har været til (der havde jeg dog ikke meldt mig, men var bare blevet sat på som hjælper ), og typisk er man kun hjælper til et par klasser ad gangen, og så får man pause. Men det kommer selvfølgelig an på, hvor mange der har meldt sig som hjælper til NM. Der er vel sådan set også kun to klasser? Freestyle og HTM? :hmm: Nå, men jeg er da sikker på, at man får nogle pauser. Jeg skal i hvert fald nok få sørget for at hilse på Myslaen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Oktober 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2009 ÆV Jeg har fødselsdag, og synes ikke jeg gider at ligger og ræse mellem Århus og Herning den dag Ærgeligt, ville gerne have set det! Men tror da jeg kigger forbi d. 7. Hold SÅ op med at opføre dig som et barn på 3! Hvor vigtig er den fødselsdag lige??? Det er jo ikke sådan at du fylder rundt eller noget.... næh du! Få du bare pakket olen og kom med - så skal jeg nok synge for dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret Oktober 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2009 Jeg kommer nok højst sandsynligt om søndagen og så tager jeg Bananna med, jeg har nok os min mor med:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2009 Jo, jeg tror da også, at jeg får tid. Jeg været hjælper (indsender og D) til de sidste par konkurrencer, jeg har været til (der havde jeg dog ikke meldt mig, men var bare blevet sat på som hjælper ), og typisk er man kun hjælper til et par klasser ad gangen, og så får man pause. Men det kommer selvfølgelig an på, hvor mange der har meldt sig som hjælper til NM. Der er vel sådan set også kun to klasser? Freestyle og HTM? :hmm: Nå, men jeg er da sikker på, at man får nogle pauser. Jeg skal i hvert fald nok få sørget for at hilse på Myslaen. Det ser ud til, at jeg skal være indsender under hele konkurrencen. Men jeg SKAL altså nusse Mysla! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Oktober 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2009 ÆV Jeg har fødselsdag, og synes ikke jeg gider at ligger og ræse mellem Århus og Herning den dag Ærgeligt, ville gerne have set det! Men tror da jeg kigger forbi d. 7. Ja det gør du da... ikk'???? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Oktober 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2009 Hold SÅ op med at opføre dig som et barn på 3! Hvor vigtig er den fødselsdag lige??? Det er jo ikke sådan at du fylder rundt eller noget.... næh du! Få du bare pakket olen og kom med - så skal jeg nok synge for dig L.U.K Kigger måske forbi d. 7., men kun for en stund, for jeg skal ud og spise og hygge om aftenen! Sang d. 7. er et velkomment indslag dog :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Oktober 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2009 L.U.K Kigger måske forbi d. 7., men kun for en stund, for jeg skal ud og spise og hygge om aftenen! Sang d. 7. er et velkomment indslag dog :klap: Den 7. er jeg der jo ikke.... og det er du garanteret heller ikke, for jeg skal arbejde og så ved jeg godt, hvor du er ca. kl. 15 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts